عضویت تلگرام عضویت اینستاگرام

آیا اینستاگرام، رسانه اجتماعی مناسبی برای تبلیغات برند شما است؟

اینستاگرام در ماه گذشته اعلان بزرگی را انجام داد. این نرم‎افزار رسما از ۱ میلیون تبلیغ‎کننده در ماه پیشی گرفت. این امر دستاوردی بزرگ برای پلتفرم اشتراک گذاری عکس است و نشانه‎ای از این است که تا چه حد پیشرفت کرده است.

اینستاگرام گزارش می‎دهد که از ۶۰۰ میلیون کاربر خود در سطح جهان، ۴۰۰ میلیون نفر از آنها هر روز به پلتفرم دسترسی دارند. در اواخر سال ۲۰۱۶، مرکز تحقیقات پیو گزارش داده است که ۳۲ درصد از کاربران بزرگسال اینترنت در ایالات متحده، از اینستاگرام استفاده می‎کنند. این امر نیازمند توجه فراوان است، به‎خصوص برای برنامه‎ای که پیش از این محلی بود برای به اشتراک گذاشتن عکس‎های فیلتر شده از آنچه که مردم در صبحانه دوم خود سفارش می‎دادند. البته، حقیقت این است که اینستاگرام خیلی خیلی بیشتر از این حرف‎ها است و با ۸ میلیون کسب و کار حاضر بر روی پلتفرم، می‎توان گفت که برندها قطعا از این نرم‎افزار استفاده می‎کنند.

همراه با اسنپ چت، اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین رسانه‎های اجتماعی حال حاضر است. اما چگونه بدانید اگر اینستاگرام برای برند شما مناسب است؟ به جای اعتماد کورکورانه، باید تمام حقایق را درنظر بگیرید. ما نمی توانیم به شما بگویم که اینستاگرام برای شما کار خواهد کرد، اما با مشاهده هزینه‎ها، فرمت‎های آگهی‎های تبلیغاتی و گزینه‎های هدف قرار دادن مخاطب و یادگیری بیشتر در مورد اینستاگرام مبتنی بر کاربر، این امکان برای شما وجود دارد که به این نتیجه برسید که آیا این پلتفرم برای برند شما مفید خواهد بود یا خیر.

 

هزینه تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟

کمپین‎های تبلیغاتی اینستاگرام ممکن است براساس پرداخت برای هر بازدید و یا بر اساس یک تاثیر (CPM) کار کنند. میزان هزینه شما بر روی تبلیغات وابسته به اهداف تعیین شده برای کمپین‎های خود و جمعیتی که هدف قرار داده‎اید، تغییر می‎کند. شرکت eMarketer گزارش می‎دهد که به طور متوسط CPMهای اینستاگرامی بین ۵ تا ۶ دلار هستند، هر چند این برآورد از جانب خریدار انجام شده است و به عنوان مثال شامل هزینه‎های رسانه‎ها و دستمزد است. تخمین زده می‎شود که میانگین CPC‎ها بین ۰٫۵۶ و ۰٫۷۲ دلار باشد.

حداقل بودجه‎های روزانه اینستاگرام بسیار کم است، به این ترتیب تبلیغ‎کنندگانی که از نتایج مطمئن نیستند می‎توانند انتظار داشته باشند که با این پلتفرم به‎سادگی و بدون صرف هزینه‎های گزاف با کمپینهای اینستاگرامی آشنایی پیدا کرده‎اند.